Isporuka i dostava

Medipom j. d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode u roku koji je naveden u sklopu ponude koje ste dobili putem e-maila ili putem telefonskog razgovora. Ukoliko Medipom j.d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirati će kupca proizvoda telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

Cijena dostava robe nije uračunata u maloprodajnu cijenu proizvoda. Točna cijena dostave robe se navodi u ponudi dostavljenoj Kupcu putem e-maila ili telefonskim putem. Cijena dostave robe ovisi o težini, zapremnini i kilometraži dostave. Roba se dostavlja iz Zagreba.

Dostavu u Zagrebu i okolici do 30 kilometara obavljamo besplatno, a ostale gradove po cijeni dostave.

Ako kupac ne reklamira oštećenje u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod ispravan i  neoštećen.

Za sve proizvode za koje Prodavatelj daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Prodavatelj jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Prodavatelj se obvezuje da će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni list samatra se punovažećim uz predočenje računa, bez obzira na to da li je spomenuti jamstveni list ovjeren ili nije ovjeren od strane Prodavatelja. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu. Neispravni uređaj možete odnijeti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. U slučaju da je reklamacija “lažna” i neutemeljena trošak dijagnostike i slanja robe na servis snosi kupac.

Vrh